Opći uvjeti poslovanja

Ove internet stranice sadrže informacije o proizvodima i uslugama koje nudi tvrtka SAPORIUM d.o.o. Gorščica 7, Zagreb, 10000 te služe kao elektroničko prodajno mjesto tvrtke – internet trgovina.
Uvjeti poslovanja Internet trgovine gastroholic.hr sastavljeni su u skladu sa aktualnim Zakonom o zaštiti potrošača (ZZP) i Zakonom o obveznim odnosima (ZOO).
Molimo vas da pažljivo pročitate sve niže navedene uvjete kupnje i poslovanja. Narudžbom proizvoda Kupac potvrđuje prihvaćanje ovih uvjeta kupnje.
Napomena: Ukoliko imate manje od 18 godina, možete pregledavati proizvode, ali narudžbe možete obavljati samo uz izričit pristanak roditelja ili skrbnika.
Ako se s ovim uvjetima ne slažete, ili ako imate manje od 18 godina, molimo vas da ne koristite ove internetske stranice za kupovinu.

Prodavatelj
Sjedište prodavatelja:
Saporium d.o.o., Gorščica 7, Zagreb, 10000,
Zemljopisna adresa poslovanja:
Saporium d.o.o., Hrvatskog proljeća 20a, Zagreb, 10040, Telefon: 095/3553-562, E-mail: info@saporium.hr
OIB: 77219006898, MBS: 081622255
IBAN: HR4524070001100726822
Društvo je upisano u Registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem Tt-24/47044-2
Temeljni kapital iznosi 2.500,00 euro i uplaćen je u cijelosti.
Uprava: Ivan Sokač

Kupac
Kupac je svaka pravna i fizička osoba čije se sjedište/prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske te koja izvrši narudžbu i plaćanje u Internet trgovini gastroholic.hr. Za valjanu narudžbu proizvoda osoba koja popunjava narudžbu mora biti starija od 18 godina.

Predugovorne obavijesti
Sukladno članku 57. Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj mora Kupca na jasan i razumljiv način obavijestiti o:

  1. glavnim obilježjima robe ili usluge, u mjeri u kojoj je to prikladno s obzirom na robu ili uslugu te medij koji se koristi za prijenos obavijesti
  2. svojem nazivu i sjedištu, telefonskom broju te, ako postoji, adresi elektroničke pošte
  3. maloprodajnoj cijeni robe ili usluge, a ako priroda robe ili usluge ne omogućava da cijena bude izračunata unaprijed, o načinu izračuna cijene te, ako je primjenjivo, ostalim troškovima prijevoza, dostave ili poštanskih usluga, odnosno o tome da ti troškovi mogu biti naplaćeni, ako ne mogu biti razumno izračunati unaprijed
  4. uvjetima plaćanja, uvjetima isporuke robe ili pružanja usluge, vremenu isporuke robe ili pružanja usluge te, ako postoji, načinu rješavanja potrošačkih pritužbi od strane trgovca
  5. uvjetima, rokovima i postupku izvršavanja prava na jednostrani raskid ugovora kao i o obrascu za jednostrani raskid ugovora sukladno članku 74. stavku 1. ovoga Zakona, u slučajevima u kojima to pravo postoji
  6. tome da je potrošač dužan snositi troškove vraćanja robe u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona, odnosno, o troškovima vraćanja robe, u slučaju da kod ugovora sklopljenih na daljinu roba zbog svoje prirode ne može biti vraćena poštom na uobičajen način
  7. postojanju odgovornosti za materijalne nedostatke
  8. uslugama ili pomoći koji se potrošaču nude nakon prodaje te uvjetima korištenja tih usluga ili pomoći, ako ih trgovac pruža, kao i o eventualnim jamstvima koja su izdana uz robu ili uslugu
  9. postojanju odgovarajućih pravila postupanja trgovca, kako su definirani člankom 5. točkom 18. ovoga Zakona
  10. trajanju ugovora, ako je ugovor sklopljen na određeno vrijeme, odnosno uvjetima otkaza ili raskida ugovora koji je sklopljen na neodređeno vrijeme, odnosno koji se automatski produžuje
  11. minimalnom roku u kojem je potrošač vezan ugovorom, ako postoji
  12. pologu ili drugom financijskom osiguranju koje je potrošač na zahtjev trgovca dužan platiti ili pribaviti, kao i o uvjetima plaćanja toga pologa, odnosno uvjetima pribavljanja drugog financijskog osiguranja
  13. ako je primjenjivo, funkcionalnosti digitalnog sadržaja, uključujući potrebnim mjerama tehničke zaštite tih sadržaja
  14. ako je primjenjivo, interoperabilnosti digitalnog sadržaja s računalnom ili programskom opremom za koju trgovac zna ili bi morao znati
  15. mehanizmima izvansudskog rješavanja sporova, odnosno o sustavima za obeštećenje, te načinu kako ih potrošač može koristiti
  16. svojem nazivu i sjedištu, telefonskom broju te, ako postoji, adresi elektroničke pošte
  17. zemljopisnoj adresi mjesta svojeg poslovanja, odnosno zemljopisnoj adresi mjesta poslovanja trgovca u čije ime i/ili za čiji račun on nastupa, a na koju potrošač može nasloviti svoje pritužbe, ako je to mjesto različito od sjedišta iz točke 2. ovoga članka
  18. ako je primjenjivo, nazivu i sjedištu trgovca u čije ime i/ili za čiji račun nastupa
  19. tome da će, u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona nakon što je postavio zahtjev u skladu s člankom 64. ili člankom 70. ovoga Zakona, potrošač biti dužan platiti trgovcu razumni dio cijene sukladno članku 77. stavku 7. ovoga Zakona
  20. tome da se potrošač ne može koristiti pravom na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona, u slučajevima u kojima je temeljem članka 79. ovoga Zakona, to pravo isključeno, odnosno o pretpostavkama pod kojima potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ugovora

Sve naprijed navedene obavijesti, tj. one koje su sukladno Zakonu o zaštiti potrošača neophodne, nalaze se u ovim Uvjetima kupnje na internet stranicama www.gastroholic.hr

Račun / Potvrda o sklopljenom ugovoru
Račun koji će kupac primiti zajedno s naručenom robom predstavlja potvrdu o sklopljenom ugovoru te sadrži sve potrebne podatke iz članka 57. ZZP.

Pravila postupanja trgovaca
Ovi uvjeti kupnje predstavljaju pravila postupanja po kojima se trgovac obvezuje postupati u svojoj poslovnoj praksi.

Cijene
Cijene su izražene u eurima, PDV je uračunat u cijenu. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

Narudžbe
Roba se putem internet trgovine može naručivati 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.
Naručiti možete kao registrirani ili neregistrirani korisnik.
Svi proizvodi prikazani u internet trgovini gastroholic.hr nalaze se na skladištu i dostupni su za narudžbu u ograničenim količinama.
Ako određeni proizvod trenutno nije dostupan, kupac će o tome biti obaviješten te će mu biti ponuđen najprikladniji zamjenski proizvod ili povrat novca.
Kupac je odgovoran za točnost i potpunost podataka unesenih prilikom registracije i narudžbe.

Akcijska prodaja i kodovi za popust
Tvrtka Saporium d.o.o. će povremeno, prema vlastitoj odluci, određene proizvode staviti na akcijsku prodaju. Ti proizvodi bit će dostupni svim kupcima pod istim uvjetima ili određenoj, jasno specificiranoj skupini kupaca.
Po isteku roka trajanja akcijske prodaje, Saporium d.o.o. neće zaprimati nove narudžbe prema uvjetima koji su vrijedili za akciju kojoj je istekao rok.
Osim toga, Saporium d.o.o. ponekad daruje kupcima – bilo svim kupcima ili određenim skupinama (primjerice, newsletter pretplatnicima ili Facebook prijateljima) – kupone za posebne pogodnosti, sniženja i promocije. Kupon je obično riječ ili niz znakova, a kako bi se popust obračunao, potrebno je unijeti točan tekst kupona u predviđeno polje u košarici te kliknuti “PRIMJENI KUPON” – nakon čega će se popust automatski obračunati. Preporučujemo da iskoristite kupon prije završetka kupnje.
Kuponi mogu imati ograničenje u trajanju i broju korištenja. Također, popusti mogu vrijediti samo za određene proizvode ili ograničen asortiman.
Nije moguće koristiti više kupona istovremeno, a kuponi se ne mogu primijeniti na proizvode koji su već sniženi u sklopu akcijske prodaje.

Poklon bon
Poklon bon možete iskoristiti tako da unesete kod u polje za poklon bon unutar košarice i kliknete “PRIMJENI KUPON”.
Poklon bon kupljen putem gastroholic.hr internet trgovine može se iskoristiti isključivo na istoj stranici i nije važeći izvan gastroholic.hr. Može se koristiti za kupovinu proizvoda iz našeg online kataloga, ali nije moguće kupovati druge poklon bonove njime. Također, poklon bon nije moguće zamijeniti za novac. Ako je vrijednost vaše narudžbe veća od vrijednosti poklon bona, razliku možete platiti pouzećem, virmanom ili kreditnim karticama. Tvrtka Saporium d.o.o. ne preuzima odgovornost u slučaju da je gastroholic.hr poklon bon izgubljen, ukraden, uništen ili iskorišten bez vašeg pristanka.

Izjava o sigurnosti
Za plaćanje kreditnim karticama, gastroholic.hr internet trgovina koristi Monri WSPay sustav koji primjenjuje najnovije standarde u zaštiti podataka.

Monri WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. Monri WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji Monri WSPay ima. Monri WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Djelatnici gastroholic.hr internet trgovine ni u jednom trenutku nemaju pristup broju Vaše kreditne kartice, dostupan im je samo broj autorizirane transakcije. Podaci o karticama ne pohranjuju se u našem sustavu već se broj kreditne kartice direktno provjerava i autorizira u autorizacijskom centru kartične kuće. Broj kreditne kartice nemojte upisivati nigdje osim u za to predviđeno polje, ne šaljite ga e-mailom niti putem formulara za kontakt.

Izjava o privatnosti i kolačićima
Saporium d.o.o. Gorščica 7, Zagreb, 10000, Hrvatska, OIB: 77219006898 (dalje tu tekstu: gastroholic.hr) u obavljanju svoje djelatnosti, prikuplja i obrađuje osobne podatke poštujući sve relevantne zakone i propise.

Molimo vas da pažljivo pročitate ovu Izjavu kako biste saznali na koji način prikupljamo, obrađujemo, štitimo i koristimo vaše osobne podatke.

Obvezujemo se primjenjivati najviše sigurnosne mjere kako bismo zaštitili interese kupaca i spriječili moguće zlouporabe informacija. U procesu realizacije kupovine koristit ćemo isključivo one informacije koje su nužne.

Prikupljamo isključivo osobne podatke koje nam dobrovoljno dostavite, i to samo u svrhe navedene u ovim pravilima zaštite osobnih podataka. Ne zahtijevamo od vas slanje osobnih podataka kako biste mogli pristupiti našim stranicama te ne tražimo da otkrijete više informacija nego što je potrebno za sudjelovanje u određenim aktivnostima na stranici.

Registracijom na internet stranici www.gastroholic.hr, kupnjom kao gost ili samim pristupanjem stranici, kupac daje suglasnost da Gastroholic.hr obrađuje njegove osobne podatke navedene u registracijskoj formi, podatke o narudžbama, podatke iz procesa plaćanja te druge relevantne informacije. Ovi se podaci koriste za sklapanje ugovora, kao i za upoznavanje Gastroholic.hr-a s kupovnim navikama kupaca, te u informativne svrhe i svrhe promidžbe proizvoda i usluga prodavatelja.

Gastroholic.hr se obvezuje čuvati privatnost svih osobnih podataka kupaca i postupati s njima u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te drugim primjenjivim propisima.

Djeca i maloljetnici
Osobama mlađim od 18 godina nije dozvoljeno kupovanje na internet stranicama www.gastroholic.hr tvrtke Saporium d.o.o. koje služe kao elektroničko prodajno mjesto – internet trgovina.

Voditelj obrade osobnih podataka
Saporium d.o.o. je voditelj obrade osobnih podataka u skladu sa zakonom i propisima o zaštiti osobnih podataka. Saporium d.o.o. kao voditelj obrade osobnih podataka određuje svrhu i sredstva obrade osobnih podataka i odgovoran je za čuvanje i korištenje osobnih podataka u papirnatom i/ili elektronskom obliku. Za sva pitanja vezana za obradu osobnih podataka ili ostvarivanje prava na zaštitu osobnih podataka možete nas kontaktirati na e-mail: info@saporium.hr.

Osobni podaci koje prikupljamo
Osobni podatak jest svaki podatak koji se odnosi na pojedinca čiji je identitet poznat ili se može utvrditi. Pojedinac čiji se identitet može utvrditi jest osoba koja se može identificirati izravno ili neizravno, osobito uz pomoć identifikatora kao što su ime, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, mrežni identifikator ili uz pomoć jednog ili više čimbenika svojstvenih za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet tog pojedinca.

Vaše osobne podatke prikupljamo samo kada nam svojom voljom date takve informacije. Podatke o Vama prikupljamo kada ispunite web obrazac ili prilikom prijave na newsletter.

Trebali biste imati na umu da se neosobne informacije i podaci mogu automatski prikupljati putem naših Internet servera ili korištenjem “kolačića”.

Primjeri informacija o Vašem korištenju stranice uključuju: najposjećenije i najgledanije stranice i poveznice na našoj web stranici, broj ispunjenih obrazaca, vrijeme provedeno na stranici, najpopularnije ključne riječi koji korisnike vode do naše stranice, vaša IP adresa, informacije koje se skupljaju putem kolačića, podaci vašeg uređaja poput postavki hardwarea, sistemske aktivnosti, vrste pretraživača itd.

Za potrebe poslovanja gastroholic.hr prikuplja sljedeće korisničke podatke:

• Ime i prezime
• Adresu i mjesto stanovanja
• E-mail adresu
• Kontaktni telefonski broj
• Lozinku u šifriranom obliku

Za točnost unesenih podataka koje su unijeli korisnici ne odgovaramo.

Svrha obrade osobnih podataka
Razlozi zbog kojih obrađujemo osobne podatke radi sklapanja i ispunjenja ugovornih obveza su:
• Otvaranje korisničkih profila na web stranici
• Obrada narudžbi putem online trgovine i isporuka/dostava naručenih proizvoda
• Prijenos komercijalnih komunikacija putem elektroničke pošte, mobilne telefonije ili tradicionalnom poštom odnosno kurirskom dostavom (unutar granica Vaše suglasnosti)
• Pružanje odgovora na upite koje nam postavite ili na Vaše savjete, komentare, prigovore i sl.
• Rješavanje svih sporova ili pritužbi koji se odnose na ili proizlaze iz aktivnosti Saporium d.o.o.
• Promocije naših usluga i iskazivanja namjere sklapanja ugovora
• Prodajnih i marketinških aktivnosti gastroholic.hr

Pravna osnova obrade osobnih podataka
Kupac unosom svojih osobnih podataka te potvrdom (klikom) o prihvaćanju Uvjeta kupnje i ove Izjave o privatnosti sklapa ugovorni odnos koji je temelj za kupnju proizvoda i usluga po izboru kupca na Internet stranici gastroholic.hr, a koji je sadržan u Uvjetima kupnje te je stoga obrada tih osobnih podataka zakonita jer se poduzimaju radnje na zahtjev Kupca radi realizacije kupnje proizvoda i usluga po narudžbi Kupca.

Primanje marketinških kampanja na e-mail (newsletter)
Ako se odlučite prijaviti na našu newsletter listu, e-mail adresa koju nam pošaljete prosljeđuje se softverskoj platformi koja nam pruža usluge e-mail marketinga. Email adresa koju šaljete neće biti pohranjena u vlastitoj bazi podataka ili na nekom od naših internih računalnih sustava. Vaša adresa e-pošte ostaje unutar baze podataka navedene platforme dokle god nastavljamo koristiti usluge te platforme za email marketing ili dok ne zatražite odjavu s newsletter liste. To možete učiniti tako što ćete otkazati pretplatu pomoću linkova za otkazivanje pretplate koji se nalaze u svim newsletterima koje vam šaljemo ili tako da zatražite odjavu putem naše kontakt email adrese. Korisnik koji se prijavljuje za primanje obavijesti o proizvodima i akcijama unosom svojih podataka na Internet stranici gastroholic.hr te dvostrukom potvrdom ispravnosti mail adrese, daje privolu za obradu svojih osobnih podataka.

Komuniciranje podataka prema trećim stranama
Saporium d.o.o. neće dijeliti osobne podatke Kupca odnosno Korisnika s drugim stranama osim u slučajevima navedenim u slijedećim točkama i u situacijama kada to pozitivni propisi zahtijevaju.
Saporium d.o.o. će kada to zahtijeva realizacija ugovora za kupnju proizvoda ili usluga po narudžbi Kupca podijeliti osobne podatke Kupca s:

• Pružateljima usluga distribucije robe s kojima ima trajni ugovor te u tu svrhu za ispunjavanje narudžbi, isporuku paketa, slanje zemaljske pošte i e-mail pošte. Pružatelj usluga distribucije može od Kupca zatražiti na uvid njegovu osobnu iskaznicu u trenutku isporuke paketa prilikom osobnog preuzimanja robe, a sve u svrhu realizacije usluge isporuke paketa i evidencije o tome tko je preuzeo paket. Ako Kupac odbije dati ove podatke, paket mu neće biti uručen. Pružatelj usluge distribucije može na e-mail adresu ili mobilni telefon Kupca poslati link za praćenje statusa pošiljke.

Obrada osobnih podataka u procesu plaćanja kreditnim i debitnim karticama
Prilikom plaćanja na internetskoj stranici gastroholic.hr, kao uvjet za plaćanje proizvoda i usluga kreditnim ili debitnim karticama, potrebno je dati privolu za aktivaciju procesa plaćanja putem ovlaštenog pružatelja usluge (Monri WSPay) procesiranja i naplate kartica. U tu svrhu, osobni podaci kupca (ime i prezime, adresa, podaci s kartice) privremeno se pohranjuju kod pružatelja usluge, koji ih čuva u skladu s PCI DSS certifikacijom, najvišim sigurnosnim standardima za zaštitu i čuvanje povjerljivih podataka.

Djelatnici gastroholic.hr internet trgovine ni u jednom trenutku nemaju pristup broju vaše kreditne kartice – dostupan im je samo broj autorizirane transakcije. Podaci o karticama ne pohranjuju se u sustavu, već se broj kartice izravno provjerava i autorizira u autorizacijskom centru kartične kuće. Broj kreditne kartice unosite isključivo u za to predviđeno polje, ne upisujte ga u e-mailove ili kontakt obrasce.

Izjava o zaštiti prijenosa osobnih podataka

Zaštita osobnih podataka u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679-Uredba te provedbe Opće uredbe o zaštiti podataka

Monri WSPay kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te sa osobnim podacima postupa u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka.

Monri WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanja obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima.

Za izvršenje Ugovora (autorizacije i naplate) potrebni su sljedeći osobni podaci kupca:

  • Ime i prezime
  • E-mail
  • Telefon
  • Adresa
  • Mjesto
  • Poštanski broj
  • Država
  • Vrsta kartice
  • Broj kartice
  • Vrijeme trajanja kartice
  • CVV kod kartice

Monri WSPay ove osobne podatke ne obrađuje niti koristi osim u svrhe izvršenja ugovora autorizacije i naplate.

Monri WSPay jamči ispunjavanje svih uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka, a osobito poduzimanje svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera a to naročito potvrđuje i PCI DSS L1 certifikatom.

Brisanje osobnih podataka (pravo na zaborav, povlačenje privole)
U slučaju da Kupac ne želi da prodavatelj više na bilo koji način obrađuje podatke istoga, te zahtijeva brisanje podataka o istome, mora to prodavatelju javiti, i to putem e-mail poruke na e-mail adresu info@saporium.hr

Pravo na prigovor
Ako unatoč svim poduzetim mjerama za zaštitu osobnih podataka smatrate da imate osnove za prigovor, javite se Voditelju obrade osobnih podataka na mail adresu info@saporium.hr.
Prigovor na obradu Vaših osobnih podataka možete podnijeti i nadzornom tijelu Agenciji za zaštitu osobnih podataka (AZOP).

Pristup i ispravak osobnim podacima
Kupac i Korisnik u svakom trenutku ima mogućnost pristupa svojim osobnim podacima po registraciji na stranici te pristupom na “Moj račun” gdje Kupac može revidirati svoje osobne podatke koje je podijelio s Saporium d.o.o. Kupac i Korisnik može zatražiti i dobiti od Saporium d.o.o. cjelovitu informaciju o osobnim podacima koji su pohranjeni, kao i ispravak istih slanjem e-mail poruke na mail adresu Voditelja obrade osobnih podataka: info@saporium.hr

Razdoblje pohranjivanja osobnih podataka
Vaše podatke ćemo čuvati onoliko dugo koliko je potrebno za ostvarenje svrhe radi koje ih obrađujemo. Kriterij na temelju kojega određujemo razdoblje čuvanja osobnih podataka je upravo svrha prikupljanja i vremenski rok u kojem želite da Vam pružamo naše usluge.

Sigurnosne mjere zaštite osobnih podataka – enkripcija
Vaši podaci i sve stranice www.gastroholic.hr internet trgovine zaštićene su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom. SSL enkripcija šifrira podatke radi spriječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa.

Kršenje privatnosti podataka
O svakom kršenju privatnosti podataka iz naše baze ili baze bilo kojeg od naših partnera obavijestit ćemo sve relevantne osobe i nadležna tijela u roku od 72 sata od prekršaja, ako je očigledno da su ukradeni podaci spremljeni na način da se može otkriti identitet vlasnika podataka.

Promjene izjave o privatnosti
Ova izjava o privatnosti može se s vremena na vrijeme mijenjati u skladu s zakonodavstvom ili razvojem industrije. Nećemo eksplicitno obavijestiti naše klijente ili korisnike web stranica o tim promjenama. Umjesto toga, preporučujemo da povremeno provjeravate ovu stranicu za sve izmjene izjave.

Vaša privola
Korištenjem ove web stranice dajete privolu na ovu politiku privatnosti.

Primjena kolačića

Na web-stranicama www.gastroholic.hr koriste se tzv. kolačići (cookies), tekstualne datoteke koje web poslužitelj sprema na računalo korisnika ili posjetitelja. Ove datoteke nastaju kada korisnikov preglednik učita web stranicu koju posjećuje, a zatim pregledniku šalju podatke na temelju kojih se stvara kolačić. Prilikom ponovnog posjeta korisnika, preglednik dohvaća i šalje kolačić na web poslužitelj, omogućujući tako bolje korisničko iskustvo i dodatne online mogućnosti.

Važno je naglasiti da internet stranica www.gastroholic.hr ne može pristupiti drugim datotekama na računalu korisnika niti dohvatiti informacije koje korisnik nije prethodno omogućio. Također, web stranice www.gastroholic.hr ne sadržavaju kolačiće koji bi mogli pokrenuti programe ili instalirati viruse na vaše računalo.

Podaci koji se prikupljaju uključuju IP adresu korisnika, informacije o pregledniku, jeziku, operativnom sustavu te druge uobičajene statističke podatke koji se analiziraju isključivo u anonimnom i zbirnom obliku. Web stranice www.gastroholic.hr koriste Google Analytics za prikupljanje statističkih podataka o korištenju stranice. Povremeno možemo koristiti i druge alate slične Google Analyticsu kako bismo analizirali način na koji korisnici pristupaju našoj web stranici.

Osim toga, za planiranje objava prilagođenih vašim interesima te budućih marketinških kampanja, koristimo Google Analytics Demographics and Interest Reporting. Ova funkcija omogućuje korištenje podataka iz Googleova oglašavanja temeljenog na interesima i podataka trećih strana (npr. dob, spol, interesi) unutar Google Analytics sustava.

Uz Google Analytics, koristimo i Hotjar sustav za anonimne ankete te Tawk.to sustav za online razgovor (chat).

Ako ne želite koristiti kolačiće, možete ih jednostavno izbrisati ili onemogućiti putem postavki vašeg internetskog preglednika na računalu ili mobilnom uređaju.

Budući da kolačići omogućuju pravilno funkcioniranje naše web-stranice i poboljšavaju korisničko iskustvo, imajte na umu da njihovo onemogućavanje može uzrokovati promjene u izgledu i funkcionalnosti stranice te ograničiti određene mogućnosti, poput kupovine ili kreiranja liste želja (wishlist) na gastroholic.hr.

Korištenjem ove web-stranice pristajete na način prikupljanja i korištenja podataka opisan u ovoj Izjavi, kao i na pohranu kolačića na vašem uređaju.

Pri prvom posjetu web-stranici, prikazat će se obavijest o korištenju kolačića i zatražiti vaša suglasnost. Nastavkom pregledavanja stranice pristajete na njihovu upotrebu. Ako kolačići nisu omogućeni na vašem uređaju, kupovina putem gastroholic.hr Internet trgovine, kao i kreiranje liste želja, neće biti moguće.

Privremeni kolačići (sesije)
Automatski se uklanjaju s vašeg računala kada zatvorite web preglednik. Pomoću njih web mjesta pohranjuju privremene podatke (npr. stavke u košarici za kupnju)

Stalni kolačići
Ostaju spremljeni na vašem računalu i nakon zatvaranja web preglednika. Pomoću njih web stranice pohranjuju podatke – najčešće je riječ o vašim postavkama kod korištenja stranice. Stalni kolačići će ostati na vašem računalu tako dugo dok ih ručno ne uklonite ili dok im ne istekne rok.

Kolačići prve strane
Dolaze s web mjesta kojeg gledate, a to su privremeni ili stalni. Pomoću nijh web mjesta pohranjuju podatke kao što su ime i lozinka, s ciljem da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta.

Kolačići treće strane
Pripadaju različitim domenama od onog prikazanog u adresnoj traci. Web stranice mogu sadržavati sadržaj iz drugih područja (kao što su banneri), što otvara mogućnost za praćenje korisničke povijesti pregledavanja. Mogućnosti podešavanja privatnosti u većini modernih preglednika omogućuju blokiranje kolačića treće strane.

Kako onemogućiti kolačiće?
Želite li onemogućiti spremanje kolačića na svoje računalo, možete to učiniti. Sam čin blokiranja mogao bi imati negativan učinak na korištenje web stranice. Kako bi isključili kolačiće, potrebno je namjestiti postavke i konfiguracije vašeg internetskog preglednika. U izborniku preglednika odaberite pomoć i informacije o kolačićima te slijedite upute.

Uvjeti dostave

Dostava i isporuka paketa moguća je na sljedeće načine:

1. DPD dostava na adresu ili dostava u DPD prikupno mjesto / CIJELA RH
2. Preuzimanje paketa u našem skladištu (Zagreb)

Niže možete pročitati više o svakom načinu dostave i isporuke.

CJENIK DOSTAVE

DPD dostava / 1-3 radna dana (narudžbe do € 50):4,99 €
DPD dostava / 1-3 radna dana (narudžbe iznad € 50):BESPLATNO
Preuzimanje u našem skladištu (Zagreb):BESPLATNO

Cijene dostave vrijede na području cijele Hrvatske.

Opći uvjeti dostave i preuzimanja paketa
• Narudžbe i uplate zaprimljene radnim danom od ponedjeljka do petka do 11:00h šaljemo isti dan.
• Narudžbe i uplate zaprimljene u petak iza 11:00h, subotu i nedjelju šaljemo u ponedjeljak.
• Dostava se vrši sukladno rasporedu navedenom na svakom od niže navedenih načina dostave i isporuke.
• Vrijeme slanja i dostave/isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
• U slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske neprilike, kvar dostavnog vozila, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog.
• Kupac je obavezan, prilikom preuzimanja robe, potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
• Ukoliko kupac naruči proizvod s plaćanjem pouzećem, te ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Saporium d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova (trošak slanja paketa te trošak povrata paketa).
• Zbog dostave, ukoliko je na zgradi ili kući navedeno drugo prezime od onog kojeg ste upisali u narudžbi, molimo da ga navedete u napomeni kako bi Vas dostavna služba mogla pronaći.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna VANJSKA oštećenja pošiljke tj. paketa i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva veća vanjska oštećenja. U tom slučaju vas molimo da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

1. DPD dostava na adresu ili dostava u DPD Pickup Paketomate
Ako želite dostavu na kućnu adresu putem DPD dostavne službe, prilikom kupnje odaberite opciju “DPD dostava na adresu / 2-4 radna dana”.
DPD dostavlja od ponedjeljka do petka između 08:00 i 17:00 sati (vikendi i praznici nisu radni dani).
Standardna dostava traje 2-4 radna dana, dok za udaljene otoke može potrajati 3-6 radnih dana.
Dostava na otoke vrši se prema rasporedu DPD dostave.

Preuzimanje paketa u DPD Pickup Paketomatima
Umjesto dostave na kućnu adresu, paket možete preusmjeriti u najbliži DPD Pickup Paketomat putem linka koji ćete primiti na e-mail nakon slanja pošiljke. Također, možete unaprijed navesti željeni Paketomat u napomeni prilikom narudžbe. Popis i lokacije DPD Pickup Paketomata dostupni su na DPD Pickup Paketomat karti.

SMS i e-mail obavijesti o dostavi
Kada je paket pripremljen za slanje, primit ćete prvu obavijest (SMS i e-mail) s informacijama o očekivanom vremenu dostave i mogućem iznosu pouzeća.
Na dan dostave slijedi druga obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom isporuke (npr. 09:00-12:00h) i kontaktom dostavljača za eventualni dogovor oko preuzimanja.

Što ako nisam kod kuće u trenutku dostave?
Ako dostavljač ne može izvršiti isporuku, ostavit će vam obavijest s podacima o paketu i mogućnostima ponovne dostave. Također, dobit ćete e-mail i/ili SMS poruku s poveznicom na myDPD aplikaciju, gdje možete sami odabrati opciju ponovne dostave.

U koje vrijeme je dostava?
Nismo u mogućnosti utjecati na točno vrijeme kada će dostava biti izvršena, budući da ono ovisi o rasporedu dostavne službe, no nakon što dobijete obavijest da Vam paket stiže možete kontaktirati dostavljača pa pokušati dogovoriti neko drugo vrijeme.
Napomena
Zbog dostave, ukoliko je na zgradi ili kući navedeno drugo prezime od onog kojeg ste upisali u narudžbi, molimo da ga navedete u napomeni kako bi vas dostavna služba mogla pronaći.

2. Preuzimanje paketa u našem skladištu (Zagreb)
Za osobno preuzimanje robe kod nas u skladištu se ne naplaćuju troškovi dostave.
Za ovu vrstu isporuke prilikom narudžbe online odaberite opciju dostave ili isporuke (Preuzimanje u skladištu).
Plaćanje je moguće isključivo unaprijed virmanskim putem ili kreditnim karticama online. Plaćanje gotovinom ili karticama prilikom preuzimanja paketa u skladištu nije moguće.
Radno vrijeme skladišta: Ponedjeljak – petak: 09:00 do 15:00 sati
Moguće vrijeme isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
Na kontakt stranici možete provjeriti da li radimo skraćeno zbog praznika ili blagdana.
Adresa skladišta: Saporium d.o.o., Hrvatskog proljeća 20a, Zagreb, 10040
Molimo Vas da prije dolaska u skladište provjerite da li je narudžba spremna za preuzimanje na tel: 095/3553-562 ili e-mail: info@gastroholic.hr
Detalje o ovoj vrsti isporuke te kartu kako doći do nas možete vidjeti ovdje.

Uvjeti povrata, reklamacija i zamjena

Jednostavni povrati i zamjene
Razumijemo da je putem interneta teže odabrati idealan proizvod, kako bismo vam smanjili brigu, gastroholic.hr omogućuje jednostavne povrate i zamjene proizvoda u roku od 14 dana.

Ukoliko niste zadovoljni s proizvodom koji ste naručili, možete ga vratiti uz povrat punog plaćenog iznosa, uključujući i iznos dostave ukoliko je naplaćen (samo za povrat cijele narudžbe).

Svi proizvodi koje se vraćaju moraju biti nekorišteni, nenošeni i neotvoreni te sa svim isporučenim dijelovima te u originalnom pakiranju.

Zbog zdravstveno-higijenskih razloga gastroholic.hr niti u kojem slučaju neće prihvatiti povrat proizvoda koji su otvoreni (izvađeni iz tvornički zapečaćenih pakiranja) i/ili upotrebljavani.

Trošak dostave do našeg skladišta za proizvode koje vraćate ili mijenjate snosite samostalno (poštom ili dostavnom službom), osim u slučaju povrata ili zamjene neispravnih proizvoda kada sve troškove snosimo mi (IsključivoDPD dostavnom službom).
Za povrate i zamjene nekorištenih i neotvorenih proizvoda u našem skladištu molimo da nas prethodno kontaktirate na tel: 095/3553-562 ili e-mail: info@gastroholic.hr

Napomene
• Povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovoreni
• Ukoliko želite povrat sredstva, uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložena kopija računa te broj računa (IBAN) na koji da izvršimo povrat sredstava
• Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (ZZP), tj. nakon što zaprimimo proizvod na skladište
• Prilikom povrata i zamjena ispravnih proizvoda, kupac je odgovoran da prikladno zapakira proizvod/e u kartonsku kutiju kako ne bi došlo do oštećenja proizvoda prilikom transporta. Ukoliko do oštećenja dođe jer kupac nije zaštitio proizvod prilikom pakiranja (npr. vraćeni proizvodi zamotani u običan papir ili vrećicu) – povrat ili zamjena neće biti uvaženi.
• Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
• Proizvod/i koji su kupljeni i dostavljeni sa uključenim promotivnim poklonom, moraju biti vraćeni sa promotivnim poklonom kako bi ostvarili pravo na potpuni povrat za prvobitno kupljeni proizvod/e. Ukoliko želite zadržati proizvod koji ste u sklopu promocije dobili besplatno, iznos poklona možemo umanjiti od iznosa za povrat.

Oštećenja u dostavi, krivi proizvodi, neispravni proizvodi

U slučaju oštećenja prilikom dostave, krivo isporučene robe ili je proizvod koji ste dobili neispravan (tvornička greška), molimo vas da nam se javite (elektronskom poštom ili telefonski) u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Sve reklamacije riješiti ćemo u najkraćem mogućem roku. U ovim slučajevima Saporium d.o.o. pokriva sve troškove zamjene proizvoda. (Isključivo DPD dostavnom službom).
Napomene
• Prilikom zamjene neispravnih proizvoda, novom proizvodu se prije slanja provjerava ispravnost.
• Prije prijave neispravnog proizvoda molimo vas da provjerite da li su baterije koje stavljate u proizvod (ukoliko su potrebne) ispravne i umetnute na ispravan način.

Pravo na jednostrani raskid ugovora (izvod iz ZZP-a, članak 72.)
(1) Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.
(2) U slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
(3) Ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
(4) Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe.
(5) U slučaju sklapanja ugovora o uslugama, ugovora o isporuci vode, plina ili električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neograničenoj količini te isporuci toplinske energije, kao i u slučaju sklapanja ugovora kojemu je predmet digitalni sadržaj koji nije isporučen na tjelesnom mediju, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana sklapanja ugovora.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora
Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom. Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje (pdf).
Upute za jednostrani raskid ugovora
• Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
• Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona i adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.
• Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
• Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.
• Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
• U slučaju plaćanja pouzećem trgovac će kupcu cijenu plaćenu za vraćeni proizvod vratiti virmanom na IBAN broj bankovnog računa koji mu dostavi kupac.
• Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
• Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako ste prije isteka naprijed navedenog roka poslali robu na našu adresu.
• Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.
• Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Obveze potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora (izvod iz ZZP-a, članak 77.)
(1) Osim ako je trgovac ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno članku 74. ovoga Zakona, obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor.
(2) Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu iz stavka 1. ovoga članka na vrijeme ako prije isteka roka iz stavka 1. ovoga članka pošalje robu ili je preda trgovcu, odnosno osobi koju je trgovac ovlastio da primi robu.
(3) Potrošač mora snositi samo izravne troškove povrata robe, osim ako je trgovac pristao snositi te troškove ili ako je trgovac propustio obavijestiti potrošača o tome da je dužan snositi te troškove.
(4) Ako je, kod ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija, roba u trenutku sklapanja ugovora bila dostavljena potrošaču u njegov dom, trgovac mora preuzeti robu na svoj trošak ako robu, zbog njezine prirode, nije moguće vratiti na uobičajeni način poštom.
(5) Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
(6) Iznimno od stavka 5. ovoga članka, ako trgovac nije obavijestio potrošača o njegovu pravu na jednostrani raskid ugovora u skladu s člankom 57. točkom 8. ovoga Zakona, potrošač ne odgovara za umanjenje vrijednosti robe, bez obzira na uzrok umanjenja vrijednosti robe.
(7) Ako jednostrano raskine ugovor nakon što je sukladno člancima 64. i 70. ovoga Zakona izričito zahtijevao da pružanje usluge ili ispunjenje ugovora o isporuci vode, plina, električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neograničenoj količini te isporuci toplinske energije započne prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora, potrošač je dužan platiti trgovcu dio ugovorene cijene koji je razmjeran onome što je trgovac ispunio potrošaču do trenutka kada ga je potrošač obavijestio o tome da koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, s tim da se proporcionalni iznos cijene koji je potrošač dužan platiti izračunava na temelju ukupne ugovorene cijene, a ako je ta cijena neumjerena, na temelju tržišne vrijednosti onoga što je trgovac ispunio potrošaču.
(8) Ako jednostrano raskine ugovor o uslugama ili ugovor o isporuci vode, plina ili električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neograničenoj količini te isporuci toplinske energije, potrošač neće biti obvezan platiti dio cijene razmjeran onom što je trgovac ispunio potrošaču za vrijeme trajanja roka za jednostrani raskid ugovora, ako trgovac potrošaču nije dostavio obavijesti predviđene odredbama članka 57. stavka 1. točaka 8. i 10. ovoga Zakona, odnosno ako potrošač nije sukladno člancima 64. ili 70. ovoga Zakona izričito zahtijevao da pružanje usluge započne prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora.
(9) Ako jednostrano raskine ugovor koji za predmet ima digitalni sadržaj koji nije isporučen na tjelesnom mediju, potrošač neće biti u obvezi platiti dio cijene ili troškova razmjernih onome što je trgovac ispunio potrošaču za vrijeme trajanja roka za jednostrani raskid ugovora, ako nije dao svoj izričit pristanak na to da ispunjenje ugovora započne prije isteka roka od 14 dana iz članka 72. ovoga Zakona, ako nije potvrdio da je upoznat s činjenicom da davanjem takvog pristanka gubi pravo na jednostrani raskid ugovora ili ako je trgovac propustio obavijestiti ga sukladno člancima 63. ili 69. ovoga Zakona.

Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora (izvod iz ZZP-a, članak 79.)
Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:
• Ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena.
• Predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
• Predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
• Predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave

Potrošač je dužan snositi troškove vraćanja robe u skladište tvrtke Saporium d.o.o. u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ZZP.

Odgovornost za materijalne nedostatke
Saporium d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Izvansudsko rješavanja potrošačkih sporova
U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.

Izjava o dostavi i slanju paketa
Preko 95% paketa poslanih od strane gastroholic.hr (Saporium d.o.o.) dostavlja se po rasporedu dostavne službe kojom se šalje. Djelatnici Saporium d.o.o. ulažu sve moguće napore kako bi se dostava i slanje paketa izvršilo sukladno rasporedu. gastroholic.hr (Saporium d.o.o.) ne može ni u jednom trenutku biti smatran odgovornim zbog kašnjenja u dostavi prouzrokovanih dostavnom službom ili “višom silom”.

Podnošenje prigovora potrošača
Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku (poštom) na adresu: Saporium d.o.o., Gorščica 7, Zagreb, 10000 ili na e-mail: prigovori@saporium.hr. Odgovor na vaš prigovor vratiti ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. Molimo vas da u prigovoru navedete svoje podatke: ime i prezime, adresa za dostavu odgovora.

Online rješavanje sporova
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova, omogućena je “Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova” (Platforma za ODR) na sljedećem linku: http://ec.europa.eu/odr

Autorska prava / copyright
Web stranice gastroholic.hr su u vlasništvu tvrtke Saporium d.o.o. Sav sadržaj na gastroholic.hr kao što su tekstovi, grafički sadržaji, zaštitni znakovi (logotipi), ikone, audio i video zapisi, digitalni downloadi, softverski paketi i podaci vlasništvo su tvrtke Saporium d.o.o. ili naših partnera i zaštićeni su domaćim i međunarodnim propisima o zaštiti autorskog i srodnih prava odnosno prava industrijskog vlasništva i njihova neovlaštena uporaba predstavlja povredu propisa o zaštiti prava intelektualnog vlasništva.

Informacije na gastroholic.hr internet trgovini
Saporium d.o.o. ulaže maksimalne napore u održavanju informacija na stranicama internet trgovine ažurnim i točnim. Saporium d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija o proizvodima i uslugama. U izuzetnim slučajevima su moguća odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama. Saporium d.o.o. se obvezuje u svakom takvom slučaju revidirati narudžbu i kontaktirati kupca da se osobno dogovori o alternativama. Isto tako, fotografije proizvoda ne moraju uvijek odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi i treba ih shvatiti samo kao informativnu ilustraciju.

Upotreba i korištenje gastroholic.hr internet trgovine
gastroholic.hr internet trgovina tj, web stranica www.gastroholic.hr u vlasništvu je tvrtke Saporium d.o.o. i upotreba iste se ne naplaćuje, dok se za sam pristup internetu i korištenju daljinskog prijenosa podataka te naknadi za pružanje takve usluge obratite svojem operateru.

Dostupnost gastroholic.hr internet trgovine
Iako vam Saporium d.o.o. nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, Saporium d.o.o. ne može grarantirati da će usluge na gastroholic.hr odgovarati vašim potrebama. Saporium d.o.o. također ne može garantirati da će usluga biti bez pogrešaka. Ukoliko dođe do pogreške, molimo vas da je prijavite na e-mail info@gastroholic.hr kako bismo je otklonili na najbrži mogući način. Pristup na gastroholic.hr Internet trgovinu ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja.

Izjava o ograničenju odgovornosti
Saporium d.o.o. ne može preuzeti odgovornost za eventualne štete nastale uporabom informacija s ovih stranica u svrhe koje izlaze izvan okvira njihove predviđene namjene.
Ulaskom na ovu internet stranicu oslobađa se i odrješuje pružatelj usluga/vlasnik i tvorac ove internet stranice Saporium d.o.o. svake odgovornosti koja bi mogla nastati nepravilnim korištenjem proizvoda s ove internet stranice. Svi proizvodi koji su u prodaji s ove internet stranice smatraju se originalnim proizvodima te se isporučitelj i vlasnik ove web stranice Saporium d.o.o. ne može smatrati odgovornim za bilo kakvu povredu ili ozljedu nastalu korištenjem proizvoda kupljenih putem ove web stranice.
Svi sadržaji na ovoj internet stranici su informativnog ili edukativog karaktera. Posavjetujte se s doktorom / liječnikom u vezi primjenjivosti bilo mišljenja ili preporuka s obzirom na svoje simptome ili bolesti.
Svi proizvodi dostupni putem ove web stranice ostaju u vlasništvu isporučitelja, vlasnika ove web stranice Saporium d.o.o., do trenutka potpune isplate kupoprodajne cijene.
Krajnji korisnik se izričito slaže da je korištenje Internetske stranice www.gastroholic.hr. isključivo na odgovornost Krajnjeg korisnika tako da tvrtka Saporium d.o.o. ne jamči (i) za posljedice koje mogu nastati upotrebom ove internetske stranice. Saporium d.o.o. zadržava pravo uskrate usluge ili poništenja narudžbe po vlastitom diskrecionom pravu, bez ograničenja i navođenja razloga.

Načini plaćanja

Plaćanje na Gastroholic.hr moguće je na sljedeće načine:

1. Pouzećem – (otkupnina) plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja (DPD)
2. Uplata na račun – virman – internet bankarstvo / opća uplatnica
3. Karticama – online – Monri WSPay sustav – KEKS pay, Aircash, Google Pay

Aircash i Google Pay trenutno nisu raspoloživi kao načini plaćanja.

Cijena je jednaka za sve načine plaćanja.

1. POUZEĆEM – GOTOVINOM
Ukoliko želite platiti dostavljaču prilikom preuzimanja paketa, molimo vas da prilikom narudžbe odaberete plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja.
*Ova vrsta plaćanja nije moguća prilikom preuzimanja paketa u našem skladištu.

2. UPLATA NA RAČUN – VIRMAN / INTERNET BANKARSTVO / OPĆA UPLATNICA
Ukoliko plaćate virmanom / internet bankarstvom, pošiljku šaljemo nakon što je uplata vidljiva na našem žiro računu. Robu ne isporučujemo na temelju potvrde o uplati.
Virmansko plaćanje možete odabrati u košarici nakon čega će na vaš email stići potvrda narudžbe i podaci potrebni za uplatu. Ukoliko plaćate iz inozemne banke, sve bankovne troškove transakcije snosi isključivo uplatitelj.

3. KARTICAMA ONLINE
gastroholic.hr omogućuje svojim kupcima plaćanje sljedećim kreditnim i debitnim karticama:
Kreditne kartice:
• MasterCard
• Visa
• PBZ Card Premium Visa (bivsi AMEX)
• Diners Club
Debitne kartice:
• Maestro

Za plaćanje karticama, gastroholic.hr internet trgovina koristi Monri WSPay. Monri WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. Monri WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji Monri WSPay ima. Monri WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Djelatnici gastroholic.hr internet trgovine ni u jednom trenutku nemaju pristup broju kartice, dostupan im je samo broj autorizirane transakcije.
Podaci o karticama ne pohranjuju se u našem sustavu već se broj kreditne kartice direktno provjerava i autorizira u autorizacijskom centru kartične kuće.
Broj kreditne kartice nemojte upisivati nigdje osim u za to predviđeno polje, ne šaljite ga e-mailom niti putem formulara za kontakt.

Ukoliko plaćate kreditnim karticama online, kao mjesto naplate na vašem ispisu računa biti će navedeno “SAPORIUM – ZAGREB”