Podnošenje prigovora potrošača

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo vas da prigovore na kvalitetu naših proizvoda ili usluga možete podnijeti u pisanom obliku (poštom) na adresu: Saporium d.o.o., Gorščica 7, 10000 Zagreb, ili putem e-maila na prigovori@saporium.hr.
Na vaš prigovor odgovorit ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. Molimo vas da u prigovoru navedete svoje podatke, uključujući ime i prezime te adresu za dostavu odgovora.

Prijava reklamacije

Ako prilikom prve uporabe ustanovite da je proizvod koji ste zaprimili neispravan, oštećen, ili ako postoji bilo kakav drugi nedostatak (posebno u slučaju oštećenja uslijed transporta), molimo vas da nas kontaktirate u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Reklamaciju možete podnijeti putem e-maila na info@gastroholic.hr.
U prijavi reklamacije molimo vas da navedete broj narudžbe, broj računa ili korisničko ime, detaljan opis reklamacije te, ukoliko je moguće, fotografiju oštećenog proizvoda.

Oštećenje u transportu

Ako primijetite oštećenje proizvoda prilikom dostave, molimo vas da pošiljku ne preuzimate. Takva oštećenja moraju biti vidljiva pri preuzimanju pošiljke. U tom slučaju, odmah nas obavijestite kako bismo poduzeli korake za provjeru stanja pošiljke i, ako je potrebno, poslali novu.

Povrat proizvoda

Zbog prirode proizvoda, povrat proizvoda može biti moguć samo u slučajevima kada su proizvodi oštećeni tijekom transporta ili ako su zaprimljeni proizvodi različiti od naručenih. Ako proizvod ispunjava uvjete za povrat, organizirat ćemo povrat proizvoda na naše skladište, a nakon primitka, obradit ćemo povrat novca ili, ukoliko je potrebno, zamjenu za odgovarajući proizvod. Povrat novca ili zamjena bit će obavljena najkasnije do 15 dana od primitka proizvoda na skladištu.

Pravo na reklamaciju

Kupac ima pravo na reklamaciju u slučajevima kada:

  • Proizvod nije isporučen u skladu s narudžbom
  • Proizvod je oštećen tijekom isporuke
  • Proizvod ne odgovara specifikacijama ili je došlo do greške u pakiranju

Pri preuzimanju robe, obavezni ste provjeriti ispravnost narudžbe i usporediti primljene artikle s računom. Ukoliko primijetite bilo kakav nedostatak, odmah nas obavijestite. Naknadne reklamacije neće biti uvažene.

Izvansudsko i internetsko rješavanje sporova

U skladu s Europskom komisijom br. 524/2013 o online rješavanju potrošačkih sporova, možete podnijeti prigovor na platformi za online rješavanje potrošačkih sporova putem sljedeće poveznice: EU platforma za ODR. Ova platforma omogućuje rješavanje sporova vezanih uz online kupovinu unutar EU bez potrebe za sudskim postupkom.

U slučaju nesuglasica, možete koristiti mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pokretanjem postupka pred nadležnim tijelima u Republici Hrvatskoj, kao što su Sud časti Hrvatske gospodarske komore ili Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori.

Zakonski okvir za reklamaciju

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u skladu s Zakonom o zaštiti potrošača i Zakonom o obveznim odnosima Republike Hrvatske. Ovisno o vrsti reklamacije, naš tim će vas uputiti na daljnje korake kako bi se vaš problem riješio na obostrano zadovoljstvo.