Razumijemo da je putem interneta teže odabrati idealan proizvod, stoga gastroholic.hr omogućuje jednostavne povrate i zamjene proizvoda unutar 14 dana.
Ako niste zadovoljni proizvodom koji ste naručili, možete ga vratiti i ostvariti povrat punog iznosa, uključujući i trošak dostave ako je naplaćen (samo u slučaju povrata cijele narudžbe).
Proizvodi koji se vraćaju moraju biti neotvoreni, nekorišteni i nenošeni te s kompletnim dijelovima i originalnim pakiranjem.
Iz zdravstvenih i higijenskih razloga gastroholic.hr neće prihvatiti povrat proizvoda koji su otvoreni ili upotrebljavani.
Trošak dostave za povrat ili zamjenu proizvoda snosi kupac (poštom ili dostavnom službom), osim u slučaju reklamacije na neispravan proizvod, kada gastroholic.hr pokriva troškove zamjene (Isključivo DPD dostavna služba).
Za povrate i zamjene nekorištenih i neotvorenih proizvoda kontaktirajte nas unaprijed na telefon: 095/3553-562 ili putem e-maila: info@gastroholic.hr.
Napomene:
• Povrati i zamjene moraju biti dogovoreni unaprijed.
• Za povrat novca, uz proizvod obavezno priložite kopiju računa i broj IBAN-a na koji želimo izvršiti povrat.
• Povrat novca bit će izvršen u zakonskom roku od 14 dana (ZZP), nakon što proizvod stigne u skladište.
• Proizvodi moraju biti pravilno zapakirani kako bi se izbjegla oštećenja tijekom povrata. Ako proizvod nije zaštićen kako treba (npr. zamotan u papir ili vrećicu), povrat ili zamjena neće biti prihvaćeni.
• Povrat mora biti izvršen u roku od 14 dana od obavijesti o jednostranom raskidu ugovora.
• Ako ste naručili proizvod s promotivnim poklonom, povrat proizvoda uključuje i povrat poklona. Ako želite zadržati poklon, iznos poklona bit će oduzet od iznosa povrata.
Zamjena ili povrat neispravnih proizvoda
Ukoliko proizvod nije ispravan, možete ga zamijeniti za isti proizvod ili odabrati drugi proizvod. Ako zamjena nije moguća, bit će izvršen povrat novca unutar 14 radnih dana. Za reklamacije na neispravne proizvode, kontaktirajte nas putem e-maila ili telefona s opisom problema.
Oštećenja u dostavi, krivi proizvodi, neispravni proizvodi
Ako proizvod nije ispravan ili je oštećen prilikom dostave, molimo vas da nas obavijestite u roku od dva radna dana. Pokrivat ćemo sve troškove zamjene (Isključivo DPD dostavna služba).
