Trebate pomoć? Za većinu vaših pitanja odgovore možete pronaći u našoj bazi najčešće postavljanih pitanja. Ukoliko i dalje ne nalazite odgovore, budite slobodni nas kontaktirati.
Kupovanje na tacticaltrails.hr je jednostavno i sigurno, sve proizvode imamo odmah na skladištu osim ako na proizvodu nije drugačije navedeno.
Naručivanje proizvoda
Kako naručiti na gastroholic.hr?
Naručivanje na gastroholic.hr internet trgovini je brzo i jednostavno. Naručiti možete na 3 načina: 1. Koristeći sustav internet trgovine – (24/7) 2. Telefonom na: 095/3553-562 – (pon – pet 09:00 – 15:00h) 3. Slanjem e-maila na narudzbe@gastroholic.hr – (24/7) Detalje o načinima naručivanja možete pročitati ovdje.
Moram li se registrirati za narudžbu?
Za narudžbu registracija nije obavezna, naručiti možete kao registrirani i kao neregistrirani korisnik. Registrirajte se kako biste mogli pratiti povijest svojih narudžbi, dodati proizvode u listu želja, promijeniti svoju adresu i promijeniti svoju lozinku.
Dostava i isporuka
Koje vrste dostave i isporuke nudite?
gastroholic.hr nudi dostavu i isporuka paketa na području cijele RH na sljedeće načine: 1. Dostava na adresu DPD dostavnom službom 2. Preuzimanje paketa u našem skladištu (Zagreb) 3. Podizanje paketa na DPD prikupnim mjestima (DPD paketomati) Više o dostavi možete pročitati ovdje.
Kada mogu očekivati dostavu?
Narudžbe i uplate zaprimljene radnim danom od ponedjeljka do petka do 11:00h šaljemo isti dan. Nudimo dostavu za cijelu Hrvatsku putem DPD dostavne službe u roku 2-4 radna dana. Dostava za narudžbe do € 50.00 iznosi € 4.99, iznad € 50.00 dostava je BESPLATNA. Pakete možemo poslati na vašu adresu DPD dostavnom službom. Također, plaćene narudžbe odabranih proizvoda možete preuzeti u našem skladištu u Zagrebu. Više o dostavi i opcijama možete pročitati ovdje.
Koja je cijena dostave?
Dostava za narudžbe do € 50.00 iznosi € 4.99, iznad € 50.00 dostava je BESPLATNA. Pakete možemo poslati na vašu adresu (isporuka unutar 2-4 radna dana). Također, plaćene narudžbe odabranih proizvoda možete besplatno preuzeti u našem skladištu u Zagrebu.
Mogu li kod vas preuzeti paket?
Za osobno preuzimanje robe kod nas u skladištu se ne naplaćuju troškovi dostave. Za ovu vrstu isporuke prilikom narudžbe online odaberite opciju dostave ili isporuke (Preuzimanje u skladištu). Plaćanje je moguće isključivo unaprijed virmanskim putem ili kreditnim karticama online. Plaćanje gotovinom ili karticama prilikom preuzimanja paketa u skladištu nije moguće. Radno vrijeme skladišta: ponedjeljak – petak: 09:00 do 15:00 sati. Detalje o ovoj vrsti isporuke te kartu kako doći do nas možete vidjeti ovdje
Mogu li izabrati određeni datum dostave?
Dostavljate li i na druge adrese (primjerice, na radno mjesto?)
Ukoliko izaberete dostavu DPD na adresu, adresa može biti bilo gdje unutar RH. Za dostavu na radno mjesto, molimo vas da nam u napomeni navedete ime tvrtke, budući da dostavljači automatski traže prezime na određenoj adresi.
Još uvijek nisam dobio/la svoj paket. Zašto?
Narudžbe i uplate zaprimljene od ponedjeljka do petka do 11:00h šaljemo isti dan, paket je na dostavi na adresi u roku od 2-4 radna dana. Ukoliko dođe do kašnjenja, molimo da provjerite isporuku na sustavu za praćenje pošiljaka upisivanjem broja paketa koji ste dobili na email ostavljen pri narudžbi. Za sva dodatna pitanja budite slobodni nas kontaktirati.
Što ako ne budem na adresi kada dođe dostavljač?
Ako pošiljka ne može biti isporučena na specificiranu adresu, tada će dostavljač ostaviti obavijest o prispijeću. Obavijest sadrži ključne podatke o paketu kao i telefonski broj DPD-a. Također, dobit ćete poruku putem e-maila i/ili SMS-a koja će ponovo sadržavati direktnu poveznicu na DPD Delivery Manager. Tamo ćete moći prema Vašim željama zadati upute vezane za drugi pokušaj dostave.
Mogu li pratiti tijek isporuke paketa
Nakon što je Vaša narudžba obrađena i pripremljena za predaju DPD Croatia dostavnoj službi, na Vaš kontakt e-mail i telefon će stići prva SMS obavijest da će paket biti dostavljen, adresu dostave i evenutalni iznos pouzeća. Na dan dostave dobiti ćete drugi e-mail te SMS obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom u kojem će pošiljka biti isporučena (npr. 09:00-12:00h), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača za eventualni dogovor oko drugog vremena ili mjesta isporuke pošiljke.
Dostavljate li izvan Hrvatske?
gastroholic.hr trenutno ne nudi dostavu van granica RH.
Plaćanje narudžbe
Na koje sve načine mogu platiti?
Plaćanje je moguće gotovinom prilikom preuzimanja paketa / pouzeće (DPD), virmanski (internet bankarstvo) te kreditnim i debitnim karticama online. Mastercard, Maestro, Visa, Diners. Platiti možete i sljedećim sustavima online naplate: KEKS Pay, Aircash, Google Pay. Više o mogućnostima plaćanja možete pročitati ovdje.
Što pišena ispisu kartice za plaćanje kreditnim karticama online?
Ukoliko plaćate kreditnim karticama online, kao mjesto naplate na vašem ispisu računa biti će navedeno “SAPORIUM – ZAGREB″.
Podržavate li plaćanje na rate?
gastroholic.hr trenutno ne podržava opciju plaćanja na rate.
Mogu li platiti kreditnom karticom prilikom preuzimanja paketa?
Ukoliko odaberete plaćanje prilikom preuzimanja paketa, platiti možete isključivo gotovinom.
Povrati, zamjene i jamstvo
Što ako mi proizvod ne odgovara?
Razumijemo da je putem interneta teže odabrati idealan proizvod, kako bismo vam smanjili brigu, gastroholic.hr omogućuje jednostavne povrate i zamjene proizvoda u roku od 14 dana. Ukoliko niste zadovoljni s proizvodom koji ste naručili, možete ga vratiti uz povrat punog plaćenog iznosa, uključujući i iznos dostave ukoliko je naplaćen (samo za povrat cijele narudžbe). Svi proizvodi koje se vraćaju moraju biti neotvoreni tj. u originalnom pakiranju. Zbog higijenskih razloga gastroholic.hr niti u kojem slučaju neće prihvatiti povrat proizvoda koji su otvoreni i/ili upotrebljavani. Više o uvjetima za povrate i zamjene možete pročitati ovdje.
Kada ću dobiti povrat sredstava nakon vraćanja proizvoda?
Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (ZZP), tj. nakon što zaprimimo proizvod na skladište.
Vraćate li iznos dostave u slučaju povrata?
Ukoliko niste zadovoljni s proizvodom koji ste naručili, možete ga vratiti uz povrat punog plaćenog iznosa, uključujući i iznos dostave ukoliko je naplaćen (samo za povrat cijele narudžbe).
Stigao mi je nesipravan / krivi proizvod
Ukoliko ste nakon narudžbe primili krivi ili tvornički neispravan proizvod, molimo da nas odmah kontaktirate kako bismo ga zamjenili za ispravan.
Kako mogu otkazati svoju narudžbu?
Ukoliko želite otkazati narudžbu koju ste napravili, molimo vas da nam to hitno javite (telefon ili email) kako ne bismo poslali paket.
Proizvodi
Možete li nabaviti određeni proizvod koji nemate u ponudi?
Ukoliko želite neki određeni proizvod, no ne nalazite ga u našoj ponudi, kontaktirajte nas, pokušati ćemo pomoći.
Određenom proizvodu nisu navedene specifikacije. Zašto?
Trudimo se na svim proizvodima imati što više specifikacija i slika. Ukoliko pronađete proizvod koji nema dovoljno podataka budite slobodni nas kontaktirati.
Moj račun
Kako i zašto se registrirati?
Registrirajte se kako biste mogli pratiti povijest svojih narudžbi, dodati proizvode u listu želja, promijeniti svoju adresu i promijeniti svoju lozinku. Detaljnije upute o procesu registracije i prijave u sustav možete pročitati na ovom linku.
Kako koristiti listu želja?
Kao registrirani korisnik u listu želja možete dodati proizvode koje želite kupiti (no, ne odmah), na detaljima proizvoda kliknite “dodaj u listu želja” (desni gornji kut fotografije proizvoda). Ukoliko ste prijavljeni u svoj račun na gastroholic.hr, svoju listu želja možete pogledati na ovom linku. kliknite “dodaj u listu želja” (desni gornji kut fotografije proizvoda)
Kuponi i akcije
Vidim polje za unos kupona u košarici, gdje mogu dobiti kupon?
gastroholic.hr povremeno daruje svim kupcima ili određenim kupcima (Facebook prijateljima ili newsletter pretplatnicima) kupone za posebne promocije, pogodnosti i sniženja. Prijavite se na gastroholic.hr newsletter za ekskluzivne ponude i kuponske akcije ovdje. Postanite fan naše Facebook stranice ovdje.
Kako iskoristiti kupon za popust na gastroholic.hr?
Kupon je najčešće jedna riječ ili niz znakova, za obračun popusta upišite točan tekst kupona u za to određenom mjestu u košarici i kliknite “PRIMJENI KUPON” – popust će se obračunati. Iskoristite ove pogodnosti prije nego završite vašu kupovinu. Kuponi mogu biti ograničeni trajanjem i brojem korištenja. Također, popusti mogu biti primjenjeni samo na jedan proizvod ili na ograničen/određen izbor proizvoda.
Mogu li iskoristiti više kupona odjednom?
Nije moguće koristiti više kupona odjednom.
Primjenjuju li se kuponi na proizvode na akciji?
Kuponi se ne mogu primijeniti na proizvode koji su već na akciji.
Kako da saznam kada imate novu akciju?
Prijavite se na gastroholic.hr newsletter za akcije i sve ekskluzivne kuponske ponude ovdje.
Sigurnost i privatnost
Koliko je sigurno kupovati na gastroholic.hr
Kupnja na gastroholic.hr internet trgovini potpuno je sigurna i diskretna. Posvećeni smo poštivanju vaše privatnosti i sigurnosti. Vaši podaci i sve stranice www.gastroholic.hr internet trgovine zaštićene su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom. SSL enkripcija šifrira podatke radi spriječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Kupujte sigurno i bezbrižno uz WS PAY sustav za online naplatu kreditnim karticama. Više o sigurnosti kupnje možete pročitati ovdje.
Kako se mogu ispisati s vašeg newslettera?
Ukoliko se želite ispisati s našeg newslettera, kliknite na link na dnu newslettera koji ste primili “Ukoliko se želite odjaviti sa gastroholic.hr newsletter liste kliknite ovdje.”
