Kontakt

Za sva pitanja ili narudžbe možete nas kontaktirati telefonski ili putem online chata /podrške (tokom radnog vremena) ili poslati e-mail u bilo koje doba. Trudimo se na sve e-mailove odgovoriti promptno (unutar radnog vremena). Odgovore na česta pitanja možete pronaći i u našoj velikoj bazi najčešće postavljanih pitanja.

Tel: 095/3553-562
E-mail: info@gastroholic.hr

Radno vrijeme za telefonsku podršku i narudžbe:
Ponedjeljak – petak, 09:00 do 15:00h
Vikendom i blagdanima telefonska korisnička podrška nije dostupna.

• Zanima li vas kako naručiti kliknite ovdje.

Pošaljite nam e-mail

Najčešće postavljana pitanja

Naručivanje na gastroholic.hr internet trgovini je brzo i jednostavno. Naručiti možete na 3 načina: 1. Koristeći sustav internet trgovine – (24/7) 2. Telefonom na: 095/3553-562 – (pon – pet 09:00 – 15:00h) 3. Slanjem e-maila na narudzbe@gastroholic.hr – (24/7) Detalje o načinima naručivanja možete pročitati ovdje.

Dostava za narudžbe do € 50.00 iznosi € 4.99, iznad € 50.00 dostava je BESPLATNA. Pakete možemo poslati na vašu adresu, (isporuka unutar 2-4 radna dana). Također, plaćene narudžbe odabranih proizvoda možete besplatno preuzeti u našem skladištu u Zagrebu.

Narudžbe i uplate zaprimljene radnim danom od ponedjeljka do petka do 11:00h šaljemo isti dan. Nudimo dostavu za cijelu Hrvatsku putem DPD dostavne službe u roku 2-4 radna dana. Dostava za narudžbe do € 50.00 iznosi € 4.99, iznad € 50.00 dostava je BESPLATNA. Pakete možemo poslati na vašu adresu, (isporuka unutar 2-4 radna dana). Također, plaćene narudžbe odabranih proizvoda možete preuzeti u našem skladištu u Zagrebu. Više o dostavi i opcijama možete pročitati ovdje.

Osobno preuzimanje robe u našem skladištu ne uključuje troškove dostave. Pri online narudžbi odaberite opciju dostave ili isporuke (Preuzimanje u skladištu). Plaćanje je moguće isključivo unaprijed, putem virmana ili online kreditnim karticama. Gotovinsko plaćanje ili plaćanje karticama prilikom preuzimanja u skladištu nije dostupno. Radno vrijeme skladišta je od ponedjeljka do petka, od 09:00 do 15:00 sati. Više informacija o ovoj vrsti isporuke, uključujući lokaciju i upute za dolazak, pronađite ovdje.

Plaćanje je dostupno gotovinom pri preuzimanju paketa (pouzećem putem DPD-a), virmanski putem internet bankarstva te online kreditnim i debitnim karticama. Prihvaćene kartice: Mastercard, Maestro, Visa i Diners. Detalje o načinima plaćanja možete pronaći ovdje.

Kupnja na gastroholic.hr internet trgovini je u potpunosti sigurna i diskretna. Vaša privatnost i sigurnost naš su prioritet. Zahvaljujući WSPay sustavu za online plaćanje kreditnim karticama, možete kupovati bezbrižno i sigurno. Više informacija o sigurnosti kupnje pronađite ovdje.

Narudžbe i uplate zaprimljene radnim danom do 11:00h šaljemo isti dan, a dostava na vašu adresu traje 2-4 radna dana. U slučaju kašnjenja, provjerite status pošiljke putem sustava za praćenje unosom broja paketa koji ste primili na e-mail. Za sva dodatna pitanja, slobodno nas kontaktirajte.

Paket se dostavlja u roku od 2-4 radna dana (ponedjeljak – petak), no ne možemo jamčiti isporuku na točno određeni datum.

Svjesni smo da odabir idealnog proizvoda online može biti izazovan, stoga gastroholic.hr omogućuje jednostavne povrate i zamjene unutar 14 dana. Ako proizvod ne ispunjava vaša očekivanja, možete ga vratiti i dobiti puni povrat iznosa, uključujući trošak dostave (za povrat cijele narudžbe). Vraćeni proizvodi moraju biti nekorišteni, neotvoreni, sa svim dijelovima i u originalnom pakiranju. Iz higijenskih razloga, povrat otvorenih ili korištenih proizvoda nije moguć. Detaljne uvjete povrata i zamjene možete pronaći ovdje.